tisdag 15 juni 2010

Känner mig helt slut.

Sov lite för länge så det blev lite hektiskt innan jag drog iväg till terran.

Efter velandet om jag skulle ta med och visa, kedjeanalyserna kom jag fram till att det nog var bäst att att göra det. Så det ämnet upptog hela samtalet.

Vi pratade om varför och vi kom väll fram till att det var flera olika saker som samverkade, FK stressande om att det var så bråttom att börja med praktiken i juli och sen inte höra av sig, jag har fortfarande inte hört något mer om den. Och att jag ska sluta hos terran, jag är ju klar med DBT:n.

Jag känner en oerhörd press att jag ska vara "färdig och frisk" och kunna klara mig själv och hantera mina känslor utan att det ska behöva gå så långt.

Och oro för en ny kontakt, jag kommer att flytta över från nacka till alvik, för att slippa åka så långt.

Det kändes lite som en känslomässig urladdning även om det gick lugnt till. Så nu har jag ordentlig huvudvärk och är jättetrött. Ska nog vila en stund tror jag.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag känner igen upplevelsen av hur andra förväntar sig att man ska vara "frisk"... Svårt!

Hoppas huvudvärken ger med sig snart.

Varm kram