söndag 20 juni 2010

Dags att sova

Dagen har varit riktigt hyfsad på ångestfronten.
Inte samma ihållande helvete som så länge.

Har tillbringat dagen framför datorn.

Sett bröllopet förstås.
Det som var behållningen, den största i alla fall var att se samspelet mellan Viktoria och Daniel. Den uppenbara kärleken. De höll varandra i handen under vigseln och liksom strök med tummen över den andras fingrar. Det var en liten gest men den sa så mycket. Och uttrycken de hade i ansiktet när de såg på varandra, utstrålningen och kärleken.

Jag hoppas jag någon gång får uppleva den kärleken.

Resten hoppa jag då gärna över, fast klänningen var otroligt vacker.

Nu är det dags att sova.
Ha det skönt alla som läser.

Jag önskar varenda en av er all världens kärlek och liv.
Kram

2 kommentarer:

Kalmardamen sa...

Hej,
Skönt att det varit bättre på ångestfronten!
Hoppas det håller i sig!

Önskar dig allt gott och jag längtar efter jordgubbarna du skrev om i ditt senaste inlägg!

Var rädd om dig!

Whistler sa...

Tack för kommentaren, den uppskattas verkligen.