fredag 11 juni 2010

Hm, det är fredag idag

Enligt både datorn och mobilen är det fredag idag.
4:30 ungefär.

Vad hände?
Vad gjorde jag?
Varför?

Jag mins inte att jag gjorde något särskillt.
Men bredvid datorn ligger en lista.
Men piller.
Vad och hur mycket.
Jag har tittat efter och saknar det som står på listan.
Jag mins inte men jag antar att dom är uppätna.
I kanten på listan står det (Varför? Vem bryr sig)

Vart tog torsdagen vägen?
Onsdagens kväll kommer jag ihåg.
Skrev kedjeanalysen då.
Jag antar att det har med den att göra.

Men varför dom pillerna?
Det var ju långt ifrån farliga mängder.

Jag är så knäpp.
Men jag känner mig inte SÅ knäpp.
Men tydligen är jag det.

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag blir lite orolig... Du är värd allt gott. Och, det finns de som bryr sig.

Kram

Whistler sa...

Du behöver inte vara orolig.
Men Tack!