fredag 21 november 2008

Utför

mår sämre och sämre, dbt:n igår var äcklig, kom typ ingenstand på individuella och gruppen var bara jobbig. Kände mig först överkörd av de som pratar mer och sen delade jag med mig av en personlig sak och det kändes bara sååå fel efteråt. Jag bara skulle inte ha sagt något.

Kunde förståss inte sova så jag förträngde allt och ugglade framför datorn och kollade på serirer. Kom inte isäng förens imorse och kunde då inte somna. Det var på hottifiret att jag kom försent till tandläkaren. Det gick bra men var också brutalt jobbigt, känner inte att jag orkar med det just nu men va fan, jag måste. Det såg ok ut förutom en förmodad rotfyllning. Det klarade jag inte av att påbörja även om det fanns tid så jag gick skakande därifrån. Jag inser att jag måste så jag får väll ringa på måndag för en tid för det. Men jag vill inte, har inte råd till narkos eller lustgas, så jag måste klara mig endå. Ibland suger det extra mycket att vara fattig.

Igår gick maten ganska ok, men idag har jag inte fått ner något, mår bara illa och har ont överallt i kroppen igen.

Just nu känner jag mig bara trasig och gråtfärdig.

Inga kommentarer: