söndag 23 november 2008

Bättre?

Under ett par minuter, ja kanske lite mer känns/kändes det som om jag faktiskt har fått/uppnått något slags lugn. Kanske lite mark att stå på eller så har jag nått botten.

Jag mår och har mått fruktansvärt dåligt i flera veckor nu, men kanske det vänder.

Jag vet inte, men det känns som om det vänt. Kanske, lite.

Jag har funnits som i en glasboll, utan känslomässig kontakt med andra. Men Js kanelbullar och ett långt och mycket bra samtal med mamma gjorde att jag känner mig mindre bortkopplad.

Borde ta tag i så mycket.

Städ.
Tvätt.
Individ terran.
Gruppen.
Bror.
Tandläkaren. *rys* (rotfyllning)

mm.mm.mm.

Men jag har ätit hemavärmd mat i alla fall, halvfabrikat men det var gott, kycklig och pasta.
Kom ihåg att köpa mjölk och socker till teet.

Kanske kan jag få till en vändning nu. *hoppas*

Inga kommentarer: