tisdag 4 november 2008

Min mage

tja, jag är inte så förvånad över att min mage börjar klaga lite på behandlingen jag utsätter den för. Snarare undrar jag varför den inte redan sagt upp sig och flyttat. Det där med att äta massor under ett par dagar och sen leva på the och kanske litelite pasta under 3-4 dagar är kanske inte rätt sätt att behandla stackaren. Men tack och lov gör den inte ont när jag inte äter något och vatten går ner utan protester, dock verkar den inte gilla julmust och mer substansiell mat. Nåja, det är inte lätt att vara mage här. Hoppas den lugnar ner sig. För chansen att min mathållning kommer att bli bättre under förutsebar framtid är minst sagt tveksam.

Och ja, jag är medveten om allt jag gör fel och vad jag egentligen behöver. *fan också* Jag tror det skulle vara mycket lättare om jag inte var det. Det suger att vara jag och inte på något bra sätt heller.

Men jag har i alla fall inte gått upp i vikt. Ligger kvar på 92, så jag har gått ner 18kg från höjdpunkten, så att säga. Man får vara glad för det lilla, eller nått.

Inga kommentarer: