tisdag 4 november 2008

Brev från PSN

Fick brev därifrån idag, läste just. Har tydligen rätt till lite ersättning, en förskottsinbetalning på 5 har redan kommit in på kontot. Fick även en ny handläggare (igen) och ett gäng blanketter som jag ska fylla i eller få en läkare att fylla i.

Å av det hela fick jag - Ångest.

Jag som är pank, trodde ju att jag skulle bli glad av lite pengar men nejdå. Ångest.

(PSN är patientskadenämnden)

Nåja, jag får väll maila eller ringa och fråga hur jag ska göra för instruktionerna var lite luddiga om man säger så. Kanske inte direkt hur man ska göra utan när man ska göra och vad som bedöms som bedöms komma från "skadan" och vad jag i alla fall fått för men. Jag vet inte, får väll sova på saken och läsa igen imorgon. Kanske är jag lite för trött idag.

Inga kommentarer: