torsdag 20 november 2008

Gårdagen

vart lång.

Först lunch men J, jättekul att träffa henne igen. Kändes aldeles för kort bara men det får bli en längre stund nästa gång.

Sen vart det lite shopping, småsaker som behövdes hem.

En tandläkartid fixade jag med, till på fredag så jag behöver inte ha ångest så hemskans länge i alla fall. Men jag ser INTE fram emot det.

Sen han jag hem och lämpade av sakerna och begav mig iväg till Fridhemsplan där jag mötte G för en burgare, som jag inte fick i mig så mycket av men jag tog hem den så idag kommer den att gå åt. Men ölen gick ner :-)
Sen dök J upp för lite mat hon med och pratade lite. Fast jag var nog lite i tröttaste laget tror jag, hade svårt att hålla mig vaken.

Hann nätt och jämt borsta tänderna innan jag stupade isäng.
Så inatt har jag sovit aldeles utmärkt och hade gärna fortsatt med det men idag är det ju torsdag och terapi.

Kroppen kinkar vidare, har inte lika ont längre men det känns fortfarande och jag skakar igen. Har ätit lite yoghurt till frukost och den fick övertalas att inte komma upp igen. Så nått är det. Mår illa, hatar att må illa.

Inga kommentarer: