onsdag 19 november 2008

Ont

Jag mår dåligt, riktigt dåligt.

Har ont som fan i hela kroppen och ännu mer i vänster halva av någon anledning. Mår illa och skakar, svettas och fryser.

Vet inte vad som händer, vet bara att jag inte orkar mycket mer.
Sover dåligt och trots det ganska mycket, är dock tröttare när jag vaknar än när jag la mig.
Och jag orkar inget, inte äta, för det smakar inget, inte städa, diska, tvätta, vilket verkligen behövs, inte läsa som jag brukar tycka om.
Tittar lite på filmer och serier men jag jättesvårt att följa handlingen.
Äter värktabletter men dom hjälper inte.

Vet inte vad som är fel.

Så trött.

Det gör så fysiskt ont.

Psykiskt med iof, för jag inte kan ta hand om mig fysiskt, för jag inte kan hålla rent omkring mig, för att jag är så misslyckad.

Orkar inte ha det så här.
Vill inte ha det så här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är absolut inte misslyckad!