fredag 7 november 2008

Känner mig stressad eller jagad

har inte sovit något än, även om jag har gjort många tapra försök. Jag är trött och luddig i kanterna. Jag vill sova...NU. Men inte då.

Det har varit många känslor under natten och även under gårdagen. Vet inte ens i vilken ände jag ska börja dra.

Thet har jag lyckats med i alla fall. Det var mycket gott. Det värmer så skönt att dricka the.

Jag känner mig helt blåst, och bokstäverna svävar lite och slåss med varandra när dom tror att jag inte tittar.

Iof blir det lätt så när jag är trött och jag börjar vänja mig, men dom uppförsig inte alls som dom ska och då är det svårt att inte bli fashingerad.

Dessutom har ångestnivån på den här natten varit förtvivlat böljande, jag orkar inte med ångest mer. Vill inte.

Varför kan jag inte bara få sova?

Inga kommentarer: