söndag 16 november 2008

Så trött

Jag är så brutalt trött. Kan sitta och somna framför datorn och jag orkar ingenting. Sover gör jag väll, ok kanske inte så bra och inte så länge som jag borde men ändå.

Tror jag vet varför jag inte upplever mig så nere som jag låter hos terran. Jag tror att det är för att det känns så normalt, att jag inte upplever det som nere, fast jag är det. I normala fall skulle jag se det annorlunda tror jag och då skulle jag nog tycka att jag är helt under isen.

För det ÄR inte bra just nu.

Vet inte vad jag ska göra för att ta mig upp och jag vet inte vart jag ska få energin ifrån att ta mig upp.

Har dessutom lite tandvärk, en visdomstand som vill komma upp, vilket gör att jag har ont i halva huvudet och nacke och axlar, jag spänner mig när jag har ont. Tydligen.

Orkar fan inte göra något.

Inga kommentarer: