måndag 27 oktober 2008

Kämpande och skrivande

Jag kan inte sova, känner mig konstig och borta men ändå här.
Jag hörsöker skriva en text om vad jag vill ta upp på terapin på tidsag, det är inte så lätt som jag trodde. Hade hoppas på lite nya ideer men det verkar bara bli sånt som jag redan skrivit om här på bloggen och då käns det inte lika aktuellt.

Dessutom kommer vi inte längre med måendet just nu. Det är som det är och får gå så länge det går.

Funderar lite på att skriva lite om dömande, eller en sammanfatting av vad jag skrivit här på bloggen. Vi får se vad det blir.

Xanoren gör ingen verkan idag, det var nog bara palcebo förra gången, jag ville ju så gärna att det skulle funka. Detsamma för stilnoqten, händer inget alls den här gången heller.

Vilket betyder att det inte finns någon kemikalisk hjälp för mig.

Vad gör jag nu?

2 kommentarer:

Anonym sa...

GE INTE UPP,DE FINNS FIERA HUNDRA OLIKA SORTER!

Anonym sa...

Don´t give up. En dag ljusnar det.
kram Gila.