fredag 24 oktober 2008

Har slarvat bort mig själv

Har inte den blekaste vart jag lagt mig, jag vet ingenting men känner massor. Kan heller inte sätta riktiga ord på dom och det gör det ju inte lättare heller.

Tog stillisen som jag skulle igår men någon sömn blev det inte, vid 2 gav jag upp och gick upp. Hade en sån fet ångest, så jag provade xanoren 1st, och den funkade, det trodde jag inte. Men ångesten lugnade ner sig, den försvann inte men den blev hanterbar. Och jag var pigg och klar i huvudet. Det var nästan för bra för att vara sant. Äntligen något som funkar.

Men naturligtvis, jag kommer inte få fler än dom 5 jag fick. De skriver inte ut dom av princip.
Vilket betyder att de vill av princip att jag ska må skit. Visst är det underbart med principer.

Jag är fullt medveten om att man kan bli beroende, men ärligt talat det kan det faktiskt vara värt om det betyder att jag inte tar livet av mig för att jag inte orkar med ångesten.

Fast det är ju bara min korkade åsikt och den är det ju ingen som lyssnar på.

Inga kommentarer: