söndag 12 oktober 2008

Idag

Har inte varit så aktiv idag, känns det som. Sov länge och mest ugglar på chatten ett tag och tvingade ut mig på en prommenad. Skumt nog var det skönt. Kanske håller det på att vända, utan krashen jag väntat på. *hoppas*

Har skrivit lite, försökt i alla fall. Kanske går det att komma igång. Har bara inte någon vidare koncentration. Frustrerande menmen.

Borde sova i tid ikväll och inte sitta upp och uggla för att gå isäng när solen stiger upp. Jag har planer för morgondagen. Det ska bli kul.

Lyckades inte ta mig ut för att hejja på J, fan, hoppas det gick bra ändå. Det gjorde det säkert, det är ju inte så att världen faller bara för att jag inte är där. Men det hade varit kul.

1 kommentar:

Jossan sa...

hej gumman, det gick bra på loppet, jag kände hur du tänkte på mig även om du inte var där!
KRAM