måndag 29 mars 2010

Hopplöst trött.

Kom försen till AC idag, men kom dit i alla fall.

Träffade terran efter det, gick väll ok, typ.
Kände mig inte alls på humör och vill mest bara gå därifrån. Men hon verkade gladare, mer solbränd och där, ställde frågor och pratade. Det kommer att bli fler tider med henne. Ett tag till verkar det som. Även om jag inte vill.

Jag inser och till viss del accepterar att jag är som jag är. Att det inte kommer att bli bättre än så här, annorlunda visst men ändå. Jag inser också att om något ska förändras så måste jag gräva och känna det som gör ont. Och jag vill inte. Samtidigt kan jag inte leva så här heller.

Vill helst bara välja bort allt. Slippa det onda, slippa jobba så hårt på att uppleva hur jävla ont det gör och hur otroligt olidligt det är att leva.

Jag kan välja livet.
Jag kan välja något annat.

Jag kan ge fan i att välja och lida vidare.

Inga kommentarer: