måndag 4 maj 2009

Har svårt

Jag har så svårt att vara jag just nu, vill liksom inte alls.

Dessutom misstänker jag att det är något lurt på gång, jag fryser så dant, skakar och svettas och har mig. Antingen det eller så har jag strulat för mycket med medsen.

Det var sååå tungt att vakna imorse, men jag lyckades ta mi iväg till textilgruppen i alla fall. Det var ok men jag kände mig inte riktigt där ändå.

Såg Wolverine på dagen, den var bra som actionfilm sett men jag hade nog väntat mig lite mer. Om han som person typ. Och snyggare effekter.
Men den är sevärd i alla fall. Nästa vecka blir det Star Trek och veckan efter det Änglar och Demoner. Å så min favvo Ice Age 3 förståss. Måste komma ihåg att budgetera för det.

Nåja, man ska ju ha något att leva för.

1 kommentar:

Peter sa...

Ice age 3? Är det på gång alltså?
Den måste man ju se! :D