måndag 2 mars 2009

Trött

Är så trött och har en otroligt tung ångest. Borde verkligen ta mig i kragen och gå å lägga mig. Det jag behöver mest av allt är en god natts sömn. Men jag kommer mig inte för, bara sitter här och har ångest. Tänker mer och mer på att skära mig, om än bara liiite. Ont vill att det ska göra ont.

Har hängt på chatten idag, men flera av dom dissar mig. Börjar prata och i alla fall jag tycker att vi kommer överens och för ett bra samtal men då slutar de bara att skriva till mig, de säger inte ens att de göra något annat eller inte vill prata med mig, de slutar bara. Ofta funkar det dock för dom att prata med andra.
Vad gör jag för fel?
Är jag så jobbig?
Är jag så äcklig?

Det måste jag ju vara, annars skulle det ju inte hända mig gång på gång. Om det bara var någon gång så utgår man ju ifrån att något hänt eller att det kom något emellan, men gång på gång?
Jag blir så ledsen.

Och jag är så trött.
Ont.
Sån ångest.

Vill skada, skada, skada.

Inga kommentarer: