söndag 1 mars 2009

Trött är jag

och jag har ont i halsen, något jag bara inte fååår ha, hoppas det går över tills imorgon, annars måste jag ringa tandläkaren och se vad han säger, är jag för sjuk kommer han ju vägra söva mig. Fan också, vad ledsen jag blir.

Annars har det hänt lite, pappa och bror var här igår, jättekul :-D
Bror lagade underbar mat och pappa byggde tårta, det vart supergod den med.
Det var så kul att ha dom här.

Idag har H varit här en stund och fikat, han hade tämlor med sig.
Trevligt det med.

I fredag ägnade jag hela dagen med att göra ingeting och kvällen gick åt till att äta och dricka, jag var på mongolian bbq med G och J och J. Efter maten blev det två drinkar. Gott och mysigt. Så kul att se J igen, det var ett tag sen ju.

Hade en bra födelsedag med åt lunch med C och tog det lungt på kvällen.

Jag mår på det hela bra psykiskt.
Vilket är skönt för det räcker att kroppen trular lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hätligt att du har haft det bra vännen. Kämpa på nu, och hoppas att det går bra hos tandisen i morgon.

Anonym sa...

Lycka till idag! *håller tummarna*