lördag 14 mars 2009

Idag står jag och stampar

Vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på idag.

Har flyttat runt lite saker och tvättar.

Min hals är fortfarande svullen och gör ont, ska nog ringa på måndag om det inte blivit bättre, jag blir så trött och orkar inget. Har feber med, kollade i morse. Har ju varit svullen i ett par veckor nu men jag vill verkligen inte gå till doktorn, liksom vad ska hen kunna göra. Typ, återkomm om det inte ger sig. Nå ja, vi får se, det kanske blir bättre tills dess. *hoppas*

Jag orkar inte riktigt vara medveten just nu. Men jag kämpar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Hittade hit via borderline.nu och tänkte lämna några rader. Har själv borderline och har precis börjat DBT. Det är väl sisså där än så länge kan jag medge men skam den som ger sig. Jag SKA bara gå klart HELA DBT, det har jag bestämt mig för.
Krya på dig!
//Maria

Anonym sa...

usch då, krya på dig :)

jag har också borderline :)