måndag 3 maj 2010

Mer piller, mer hopp?

Lyckades inte ta mig iväg till AC.
Men var hos terran och sen psyk-läkaren.
Pratade mest om hur pillerna funkat och vilka biverkningar jag har. Har fått lite fler piller mot biverkningarna och dom borde försvinna inom ett par veckor. Har ju satt in och höjd väldigt snabbt så att jag mår sämre än vanligt var ju väntat. Men ändå, lite hoppfullt tror jag nog att det är. Känns lite skumt men jag tänker klarare, vilket är både skönt, att kunna tänka igen och jobbigt för självmordstankarna är så mycket verkligare och starkare. Än så länge är det hanterbart men jag måste nog erkänna att till och med jag själv börjar bli lite orolig. Fick erbjudande om att bli inlagd men det vill jag absolut inte. Antar att det också kommer att lugna ner sig med tiden.

Inga kommentarer: