onsdag 26 maj 2010

Höjdpunkter i veckan

Måndags,
var hos terran, ändrade tiderna så nu har jag bara tre kvar. Känns skönt, det var min ide att glesa ut som sista och inte bara sluta pang bom. Visst känns det lite jobbigt med för vi har ju hållt på i ett par år nu, en gång i veckan. Och jag ska snart klara mig själv. Visst kommer jag ha kontakt med psyk, fast då på ett nytt ställe, så jag lämnas inte helt vind för våg. Kommer ju att behöva få piller utskrivet eftersom jag knaprar.

Efter det blev det en prommenad igenom gamla stan och förbi stadshuset, satt i solen och läste en stund med. Sen vart det utsökt middag hos G och J. Dom kan det där med mat. Dom har börjat med GI-mat så jag fick en påse mat med mig hem, av sånt dom inte åt längre. Inte mig emot.

Tisdags,
lite mer än lovligt segt på dagen men jag repade mig framåt eftermiddagen och träffade J (en annan J) och käkade middag med henne. Det var alldeles för länge sen vi sågs. Det var så skönt att vara lagomt social, snacka lite och äta grymt god thaimat.

Idag, onsdag,
Hade svårt att vakna men kom iväg tidigt så jag hann käka på kompassen innan det bar iväg till ac. Lite avslappning och sen meck inför vårmarknaden imorgon.

FK ringde i morse och tyckte att det var bråttom helt plötsligt, ska börja med praktik i juli, tydligen. Vet inte något om saken egentligen. Men han skulle höra av sig nästa vecka efter att han pratat med min läkare, terran hade han tydligen redan betat av. Måste erkänna att det känns lätt panikartat. Han sa ju senast att det inte var någon broska. Och om jag nu ska börja i juli så försvinner min semester, för sånt får man ju inte hålla på med när man inte har ett fast jobb.

Nåja det ordnar sig nog, hoppades bara att jag hade fått lite bättre planering och förvarning. Just nu vet jag ju inget om något. typ

1 kommentar:

Jossan sa...

Det var jättekul att ses gumman, vi får se till att det blir lite oftare nu!
KRAM och PEPP