torsdag 9 september 2010

Annorlunda tid

Är hos mamma och hjälper till. Vet inte hur dom hade tänkt sig att hon skulle klara sig själv. Men med lite hjälp att ställa sig upp och med någon som springer ärenden och kollar läget är det under kontroll.

Jag mår väll sådär, det är tungt och jag är så trött. Men ändå, jag skulle inte vilja vara hemma heller.

Som tur är är broderna här, han är en riktig pärla. Han fixar och donar och lyfter där det behövs. Jag är riktigt imponerad av han.

Saknar sååå egen uppkoppling.
Sitter på biblioteket och deras är rätt ok omnän lite långsam.
Fast det slår inte gudfars uppkoppling på 56k. Med riktigt telefon modem och allt.

Maten går riktigt bra men sovandet strular, svårt att somna men sover skapligt när jag väl har somnat som tur är.

1 kommentar:

Peter sa...

Tycker att du och din bror är starka som hjälper till.
Om du är intresserad så har jag ett mobilt bredband från Telia som jag kan skänka till dig, men då måste du ha 3G-täckning om det ska funka.
Hör av dig om du är intresserad.

Kram