onsdag 9 december 2009

Skitdag

Trött, tung ångest.
Kom försent till AC idag, de hade redan åkt.
Fick mig en prommis i alla fall.
En plågsam en men ändå.

Svänger fort och mycket idag, det var länge sen jag mådde så här.
Känns det som i alla fall.
Känner mig så bedrövad.
Ensam, ful inuti.

Åh, jag vill jag vill jag vill
bara skära lite.

Kanske bara ska gå å lägga mig, distraherar mig men det verkar inte funka. Mår bra sämre, när jag ser allt jag inte klarar av, allt jag inte är.

Jag vill inte vara med längre.
*suck*

2 kommentarer:

Peter sa...

Låter tungt vännen. Men fokusera på det som du klarar av istället för det som du inte klarar av just nu. Livet och därmed det psykiska går upp och ner ibland.
Men jag är övertygad om att det kommer att sluta lyckligt. Du har kämpat så länge nu och du säger även själv att det har givit resultat den senaste tiden. Jag tror på dig!

KRAM

Josefine sa...

massa peppkramar på dig gumman. Du är inte ensam.
Du får ringa mig när du vill om det känns tungt och du vill prata. jag finns bara ett samtal bort!
KRAM!