torsdag 3 december 2009

Huvudvärk

Vaknade med en elak huvudvärk, trodde i min enfald att det skulle lätta men en timme senare var det nästan värre. Då tog jag mig i kragen och petade i mig en alvedon, ytterligare en timme senare vart det en till och två tramadol. Sen lugnade värken ner sig lite men tyvärr bara lite. Har haft ont hela dagen, vet inte vad som är fel. Gissar iof på någon slags spänningshuvudvärk, måste ha sovit konstigt. Funderade lite på om det är migrän det kan vara, kan inget om det men ska nog läsa på. Får så ont i perioder. Tack och lov inte så ofta dock. Kom inte iväg till AC pga detta.

Har ugglat framför datorn hela dagen, har funkat som distraktion. Har så svårt för att ha ont, känner mig så knäckt, rent psykiskt.

Håller tummarna för att morgondagen blir bättre.

Inga kommentarer: