tisdag 22 december 2009

Hata

Sovit eller halvsovit tror jag, vet inte riktigt.
Smsade och mailade bror min om och ställde in dagens skansen.
Fan vad jag mår skit, men jag orkar inte.
Och jag mår ännu sämre för det.

Ska/borde åka till mamma imorgon.
Vet inte.
Vill inte.
Orkar inte.
Vi får se.

Hörde inte av mig till AC igår heller, mår ännu sämre för det.
Borde i alla fall ringt. Dom ringde mig två gånger.
Hörde inte, sov antar jag.

Varför är det så illa nu?
Måste det vara det just nu?
Det förstör julstämningen för mig.

Vill bara sova eller i alla fall inte känna.
Så trött och illamående.
Känner mig sjuk.
Ont i kroppen.
Ska det vara fysiskt med?
Vill inte och orkar inte det heller.
Fan.

Hm, förut hade jag mer än 22 grader inomhus och jag frös, nu är det knappt 18 och det är så varmt och gott så. Skumt.

Inga kommentarer: