söndag 28 september 2008

Underligt

Mår lite underligt just nu, vet inte varför men det är bara lite för mycket känns det som. Trots det är det underligt bra. Kan ju iof vara just nu när jag har avnjutit några GTs, det hjälper alltid. Det känns att det var ett tag sen jag drack. Behöver inte så mycket.

Träffade J och firade hennes födelsedag, mycke trevligt och från min sida ganska tyst som vanligt. Men jag hade i alla fall inte så mycket ångest. Hon är så söt. Måste försöka träffa henne lite oftare.

Det var trevligt att ha mamma här, även om jag var väldigt skeptisk innan hon kom hit. Jag lyckades dock hålla mig på en bra nivå, utan frågor, klag eller konfrontationer.

1 kommentar:

Jossan sa...

Tack för att du kom gumman. Det betydde jättemycket för mig. Jag saknar dig så mycket och hoppas vi kan ses lite oftare. Du är en underbar person. Skönt att se att det går lite åt rätt håll för dig också.
Hoppas vi kan ses snart igen!
kramar

Ps, tack igen för presenten, det var jättegott på pannkakorna :)