torsdag 18 september 2008

Handkirurgen

Sista vändan till handkirurgen för nu i alla fall. Händerna mår över all förväntan. Har nästan hel rörlighet och känseln är tillbaka som den ska. Tydligen kan jag dock ge upp idén på armhävningar, inte för att jag klagar, men det saknas ligament som ska hålla ihop sakerna så jag ska inte vara för brutal med vänster handled. Dessutom kan man bättra på vänster tumme, som jag inte kan vinkla ut för muskler och sånt är bortplockade. Man kan flytta saker så att rörligheten och styrkan blir bättre men jag vet inte om jag ska göra det, känns lite onödigt, i alla fall just nu även om jag har svårt att hålla i ett glas eller mjölkpaket med den handen så känns det inte som någon katastrof. Får väll se hur det blir, men jag ska tänka på saken i alla fall.

Inga kommentarer: