måndag 8 september 2008

Idag

Jag är ganska säker på att som vägrar sätta in mitt berdbandsuttag för att jag är sjukskriven, ensam och verkligen behöver det. (Bara lite paranoid)

De få bekanta jag hade är nog borta nu, har ju inte kommunicerat med dom sen i april. Saknar msn och att chatta. Det funkar ju inte på bibblan. Saknar verkligen möjligheten att vara social på ett sätt jag klarar av.

Dessutom är det fult med hålen i väggarna, inte för att någon bryr sig mer än jag. Det är ju bara jag som måste se skiten.

Ändå har jag flera gånger förklarat och frågat, vad kan jag göra för att påskynda. Men nej det går ju inte. (Har ju bara väntat sen i maj när jag flyttade in och hålen redan fanns)

Jag känner mig otroligt ensam.

Visst, jag har några IRL-vänner men det är ju lite en annan sak. Dessutom känns det lite som om jag bor för långt ut på andra sidan stan. Dom är ju så långt borta. Om dom ens fortfarande finns.


Jag börjar luckras upp i kanterna, det är en ganska fysisk känsla. Det känns som om jag börjar att inte finnas och jag kan inte avgöra om det är bra eller dåligt.

Inga kommentarer: