fredag 30 mars 2012

Trött

Inatt sov jag inte en blund. Så jag är trött men det är bara att kämpa på, har tvätttid kl 16 och jag bara måååste tvätta. Och innan dess ska jag med grannen och handla, ska dra dramaten och bära mat. Hon vart opererad igår så hon ska inte lyfta.

Det var mycket tankar som virvlade och så snarkade vovven som bott hos mig över natten.
Grannens hund.

Har inte haft någon som sovit här sen mamma gjorde det och det var flera år sen. Så ovant att inte vara ensam men det kändes ganska fridfullt att lyssna på snarkningarna.

Boendestödjaren var här en timme med, vi pratade igenom allt som stressar mig. Vi gjorde en lista. Hon är väldigt bra, jag är glad att jag kom över min envisa (stolthet?). Jag tror det kommer ge en del.

Har inga sömnisar, fan jag saknar sömnisar.
Jag är så dum, jag borde sagt till.
Men jag trodde (naivt) nog att läkaren skulle skriva ut efter att vi hade träffats och pratat om saken och hon sa att hon skulle göra det. Men icke. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt.

Har bara recept på stillnoqt, ska hämtas på tisdag.
Inga propavan på flera veckor.

Inatt var andra sömnlösa natten den här veckan.
Jag har ont i kroppen, vilket jag får när jag är trött.

Jag vill ha mitt täcke!
Det har jag inte heller hört något om, han skulle ringa när det kom men jag har inte hört något på flera veckor. Ett kedjetäcke.

Jag är rörig i huvudet.


Inga kommentarer: