måndag 7 september 2009

Allt och inget

Det är mycket nu, mycket inuti. Gårdagen var visserligen värre men ändå, eller tja i förrgår med iof.

Ingen AC och inget terra idag. Gick inte, det är liksom för mycket och med brutal huvudvärk och yrsel...nej även om jag vet att jag borde.

Borde iof kolla upp varför jag svimmar då och då. Det hände i morse igen, kände mig yr men var tvungen att gå på toaletten och dit gick det bra men på vägen tillbaka damp jag bara ner, skrapade bort skin på knät men kände inte när jag landade som tur var. Det är andra eller tredje gången sen i juni. Känner mig lite yr då och då annars med men inte så att jag är färdig att svimma. Men jag känner inte för att springa till husläkaren igen, har iof inte varit där sen i början på året (bortsett ett snabbbesök pga halsfluss), är inte upplagd för provtagning och sen rapport om att det inte är något som är fel. Och alla prover visade ju fint senast så jag förväntar mig att allt fortfarande är bra.

Jag mår så konstigt, jag vill inte leva men heller inte dö. Vet inte vilken fot jag ska stå på. Antar att det bara är att vänta lite så ordnar det sig, det brukar ju göra det.

Eller är det bara ett mesigt icke-ställningstagande?
Jag vet inte.

1 kommentar:

Josefine sa...

Men gumman!
det är klart du ska gå och kolla med husläkaren varför du svimmar, så ska du ju inte behöva ha det!
Du kanske har brist på något.
Seså iväg med dig nu!!eller ska jag komma och släpa dig dit??
KRAM