söndag 15 februari 2009

Någon bubblande personlighet lär jag aldrig bli

men jag hade riktigt trevligt idag, V bjöd med mig som ställföreträdande familj till en av hennes kompisar på hans 40-års fest. Det var lättsamma människor och trevlig stämning.

Igår var jag över till G och J för pizzabakning och ätning, det var gott och trevligt det med, vi lyckades bra med den och de är lätta att ha att göra med. A var där han med, lite trött men vid gott mod :-)

Terran i torsdags var tung, i alla fall gruppen, jag kände mig som nått jävla ufo som inte hade där att göra alls. Individen gick bra och jag var på gott humör då i alla fall, sen vet jag inte vad som hände. Jag kände mig helt enkelt utanför. Jag brukar inte göra det men så var jag inte där förra veckan så jag antar att det kan ha med det att göra och så förståss att jag inte att jag hade så mycket att säga heller, det går ju inte att relatera till någon som är tyst.

Hela grejen med gruppen är jobbig. För många förändringar på en gång liksom.

Min oerhörda trötthet stör mig fortfarande, jag vet inte vad jag ska göra åt saken, det verkar ju inte spela någon roll om jag sover mycket under natten eller inte. Och enligt blodproven mår jag ju bra, så jag vet inte vad som är på gång. Men det är jobbigt att inte får något gjort.

Jag har skaffat en ny laptop, blir inte så fett framöver men det ska nog ordna sig hoppas jag. Jag måste ju ha en och med tanke på att jag tillbringar så mycket tid framför den så kan det ju bara välspenderade pengar.

Nu ska jag masa mig isäng, ska träffa far min senare idag :-) vi ska på konsert.

Inga kommentarer: