måndag 16 februari 2009

Lycka är en skrivarcirkel

Trots att jag maskade tills i sista stunden blev textläxan tills idag jättebra. Bara några mindre, språkliga ändringar, men jag lyckades förmedla känslan. Det var också målet.

Jag mår massa bra nu, lite ångest och tandvärk men det göra liksom inget.
Jag har nog hittat mitt lilla rosa moln. Och det är inte bara för berömmet utan för att jag mår så bra av själva skrivandet.
Skriva, skriva, skriva :-)

Konserten igår var också underbar, så avslappnade musik och det var jättekul att träffa pappa. Han är så söt. Jag fick en jättefin tekopp av han.

Imorgon ska jag snygga till det sista här så det blir mysigt igen och så ska jag uträtta några ärenden och så skriva förstås :-)

1 kommentar:

Josefine sa...

vad härligt att höra gumman!
Fortsätt du att skriva, det är skönt att hitta något man mår bra av!