måndag 1 december 2008

Nu

är jag trött.

Har varit i stan en sväng och köpt lite smått, bla julkort som man knåpar ihop själv. Det blir bara 5 st men i alla fall, överlever jag dom kanske det blir något mer. Sen kom jag över en magnetisk mojäng till kylskåpet :-) så nu hänger kobilderna på rad. Jag har gjort mig ett radband också, lite pyssel med pärlorna för finmotoriken vill inte riktigt men det blev god övning. Måste pilla och ha mig lite oftare. Det är ju kul att pyssla.

Mår förvånansvärt bra, känns skumt efter den kompakta apatin.

Fixade en tid till läkaren med för nya recept mm.

Ska ta mig i kragen imorgon och fixa tandläkartid med, jag måste få det gjort.

Minska sårbarheten. Minska sårbarheten!

Jag jobbar febrilt på det :-)

1 kommentar:

Jossan sa...

Ja visst är det kul att pyssla!
Kan vi inte ha en pysselkväll tillsammans snart gumman det vore jättekul!!!