onsdag 10 december 2008

Jag hatar mig själv och mitt liv.

Det har varit ok ett par dagar och helgen var till och med mer än ok.

Nu vill jag bara dö.

Jag hatar att inte ha pengar.

Var hos tandläkaren idag, var ju på undersökning tidigare och kom fram till att jag måste rotfylla, så idag var det dags. Jag tyckte att jag var ganska lung och jag hade petat i mig en xanor innan jag gick dit. Men det var jobbigt att bara sitta där. Och efter att hon började borra fick jag fulkomlig panik. Skakade, grät och vart nästan inte kontaktbar, har aldrig varit med om något så hemskt. Hon kunder inte ens avsluta det utan gjorde en temporär fylling så jag kunde gå därifrån. De vill inte att jag skulle komma tillbaka dit, för det ansåg inte att det kunde hjälpa mig på ett bra sätt. Jag var och är fortfarande helt förstörd.

Så vafan gör man?
Det kostar ju mer än jag har att sövas och det är enda chansen, jag vill bara dö.

Känner inte att jag orkar ta tag i det här igen och jag har ju precis betalat av förra tandläkarbesöket.

Dessutom känner jag ingen jag kan låna av igen, och banken vill väll inte som vanligt.

Inga kommentarer: