tisdag 31 januari 2012

Tacksamhet

Jag är jävligt tacksam att solenfan skiner så en plågsam promenad vart liiiiiite mindre plågsam.

Jag är jävligt tacksam att jag inte blir frustrerad, ångestfylld och ledsen av ett besök på AF -- INTE--
Och inte fick jag veta det jag behövde heller, ska på en info grej på fredag och efter det får jag boka en tid för registrering (uttvecklingsersättning), det gick minsann inte att boka det redan nu. Och jag är tacksam att jag fick den frustrerande upplevelsen trots en mailkomversation med min handläggare, som rimligtvis borde kunnat berätta om detta och bokat.

Jag är jävligt tacksam att jag inte ätit godis vare sig igår eller idag, så jag är hyperkänslig och färdig att bryta ihop för minsta lilla.

Jag är tacksam att jag har så mycket fläsk att bli/göra av med så jag har något att sträva och jobba på den närmsta decenniet.

*mutter*
tacksamhet

Inga kommentarer: