lördag 28 januari 2012

Ledsen promenad

En av tjejerna i min grupp föreslog att vi skulle ses idag och jag tyckte vi kunde ta en promenad, för ingen av oss har pengar att fika för. Hon bjöd in en tjej till (från gruppen) vilket var bara var kul, tyckte jag. Men båda är betydligt snabbare visade det sig, jag gick ca 50 meter efter och jagade som fan för att hinna med medans dom gick och småpratade. Ett par gånger stannar dom och väntar in mig med ett lätt irriterande ansiktsuttryck. Jag blir bara ledsen. Känner mig både värdelös och överflödig. Dessutom var det lite mycket skitsnack om andra på MM och massa gnäll om orättvisor (mestadels inbillade, tror jag).
Jag kommer inte träffa dom igen, dom är inte värda att må dåligt för.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fy vad dåligt de behandlade dig, tråkigt att du skulle råka ut för dem. Du är värd bättre!

/AW