torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Träffade psyk-läkaren för sista gången i går. Han ska naturligtvis inte vara kvar. Nu när jag äntligen hittat någon som är bra. Remiss är skickad till Alvik, men vi får väll se hur det går. Så det känns lite som att den delen av livet hänger i luften.

Träffade J för en fika på eftermiddagen. Hon var lika vacker som vanligt. Det var kul att sitta och prata lite om allt möjligt.

Påbörjat rehab-grejen i alla fall. Skönt att komma igång. Med lite tur kanske det blir en "normal" människa av mig ändå tillslut.

Har shoppat lite idag, några tröjor. Långärmade. De senaste brännmärkena har läkt bra och har en intressant svart/lila färg nu. Dom syns väldigt bra och jag vill inte visa upp dom. Känner mig inte bekväm med det. Jag gissar att det kommer bli bättre när dom bleknat lite.

De senaste dagarna har maten funkat lite bättre med. Skönt men det är en bit kvar till bra.


Inga kommentarer: