fredag 12 augusti 2011

Störande beteende

Jag är med på ett forum på nätet, där jag skriver lite om mitt mående ibland. Liksom för att få lite feedback och idéer på hur jag ska hantera saker. Skrev ett inlägg, typ samma som mitt förra inlägg här för ett par dagar sen och sen har flertal läst det men inte en enda kommentar. Det känns som om ingen ens vill skicka en *hugs* typ. Trots att andra får. Jag svarar rätt ofta på andras inlägg, kanske uttrycker jag mig fel, så andra inte gillar mig. Kanske är bara mina inlägg korkade eller svåra att relatera till. Jag vet inte. Skrev samma inlägg på ett andra forum som jag inte skriver så ofta på men där fick jag nästan genast en kommentar, och det trots att det är färre deltagare där än på det första. Jag vet inte. Kanske är jag bara negativ, nojjig. I vilket fall tog jag bort inlägget.

Det stör mig att jag är så på, så nojjig och så lättpåverkad av detta.
Dessutom kollar jag om och om igen om någon skrivit något.
Om och om igen.
Jag är så störd.

Inga kommentarer: