måndag 29 augusti 2011

Sova

Fan va jag vill sova. Så skönt, så skönt. Krypa ner i sängen, rena lakan som doftar gott. Men nej, jag ska kämpa vidare. Måste få lite ordning på sovtiderna så jag ska vara vaken till åtta i alla fall. Var uppe tidigt i morse, sovit lite dåligt för att jag sov på dagen igår. Ska försöka hålla lite bättre tider och en period utan sömnisar.

Har varit fasligt duktig idag, diskat, städat lite och promenerat till Vällingby för att uträtta lite ärenden.

Fasiken va dåligt tränad jag är.
Ont i kroppen och helt slut.
Så ska ta tag i promenaderna igen.
En prommis varje dag.

Jag har nog gjort av med lite för mycket pengar idag. Fan. Men men, onödig-shoppade ett jättefint duschdraperi och en anteckningsbok. Och bara väldigt lite godis. Så det gör inget :-) Jag är glad.

1 kommentar:

Johanna sa...

Bra kämpat vännen! Hoppas du får sova gott inatt. Saknar dig, hoppas vi kan ses snart!