måndag 6 juni 2011

Rätt bra

Det är attans så varmt men jag mår rätt bra idag. Har varit till apoteket som konstigt nog var öppet idag och hämtat ut lite piller. Promenerade till och från Vällingby. Skumt skönt att röra på sig.

I lördags lyckades jag ta mig iväg till festen, trots massiv ångest. Den lättade rätt snabbt när jag hade kommit in. Mest förvånad vart jag över att folk faktiskt verkade bli glada av att se mig. Det kändes overkligt men roligt.

Jag kan bara gratulera G och J till födelsedagarna och äktenskapet!
Jag är jätteglad för er båda och önskar er all lycka!

Igår tog jag det lugnt, återhämtade mig från den sociala bakisen. På alkohol fronten tog jag det lugnt, en cider och ett glas vitt, så jag slapp den sortens bakis i alla fall.


2 kommentarer:

Borderline & Jag sa...

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

S sa...

Vilken härlig läsning!

stor kram till dig!