lördag 18 juni 2011

Ja eller nej eller typ

Har så skumma sovtider, orkar inte vara vaken tillräckligt länge. Så jag går och lägger mig tidigare för varje dag. Däckade vid fem idag, utan piller till och med. Men vaknade vid halv tolv. Tja, det ordnar sig nog.

Har ont i kroppen men på ett bra sätt, träningsvärk.

Äter kopiöst mycket, mest skräp och en del kommer upp. Själväcklet är rätt oändligt, så klart. Är medveten om att det är en spiral helt åt helvete.

Funderar på om jag måste ha nya glasögon. Ser så himla dåligt. Har svårt att läsa liten/normal text. Men vill inte det heller. Skulle ju betyda att synen blivit rätt mycket sämre på bara ett par år. Det var ju inte så hemsk länge sen jag fick mina nuvarande.

Var in till stan idag på dan och fikade med A. Alltid trevligt. Skulle dock ha druckit en liten chailatte istället för litervarianten. För mycket helt enkelt.


Inga kommentarer: