torsdag 17 februari 2011

Dag 5 - min dag

Vaknade med nästan panikartad ångest när det höll på att bli ljust. Tog en nozinan och försökte somna om. Det gick till slut. Vaknade efter ett par timmar, fortfarande med massiv ångest och nu med en brutal huvudvärk. Masade mig upp, ugglade framför datorn en stund. Lyckades ta mig ut och handla skräpmat och onyttigheter. Ugglat framför datorn igen och ätit. Har fortfarande ont i huvudet, mår illa. Och har en värre ångest för att jag inte ringt de två samtalen jag borde ring idag, ett till soc om bidrag och ett om en räkning.

Jag kämpar för att hålla mig flytande men allt jag gör gör det sämre.
Jag borde ha diskat, sökt jobb, jobbat på min CV. Tagit en ordentlig promenad, varit social och begett mig till biblioteket för att hämta en bok jag beställt.

Om det här är det bästa jag kan och klarar är det definitivt inte bra nog.
Ynkligt.

Inga kommentarer: