torsdag 2 december 2010

Stor bedrift

Igår hämtade pappa och bror hyrbilen och åkte till skatan men en omgång saker. På kvällen packade vi bilen full igen med saker till som skulle söderut. Vi drog iväg vid 7snåret i morse först hem till bror för att lämna av en omgång och hämta soffan jag skulle ha och sen hem till mig och länma av en massa lådor och möbler, till min lilla etta. Men jag tror det blir bra när jag fått ordning på sakerna. Har blivit av med den stora soffan och soffbordet, dom tog för mycket plats.

Nu är jag helt slut men jag mår rätt bra trots det.

Från och med imorgon har jag satt ut antideppen helt, det känns bra det med. Och det känns att jag har blivit känsligare igen, gråten ligger nära när jag är trött eller tänker på mamma. Det känns så skönt att känna igen.

1 kommentar:

Josefine sa...

Gumman
vad du sliter och kämpar.
Men skönt att höra i allt elände att det går framåt för dig. Att du kan se att det blir bättre.
Finns det något jag kan hjälpa till med så säg bara till.
Jag kan hjälpa dig att bära möbler, möblera, sortera, eller om du bara vill vara och ta en kopp te så kan jag det med!
Styrkekramar till dig vännen!