fredag 26 februari 2010

Ett år närmare döden

Dagen har varit bra så här långt. Varit på ac och bakat, var lite sen dit och gjorde iof inte många knop där heller men det var trevligt ändå. Tårta hade ju varit kul men kanske dom bara firar när man fyller jämnt, kommer inte ihåg. Jag fick ingen i alla fall. Ska nog göra en till imorgon tror jag. En sådär halvfuskig sak. Tänkte inte göra det men känner nog för det ändå. Ska åka till Vällingby på förmiddagen, tänkte köpa bullar på konditorit men det blir nog tårtan istället. Får se. Har sagt till folk att komma till typ 3 så det ska inte vara några problem.

Så nu är jag 37.
Och som vanligt har jag ångest för att jag inte har något att visa upp, ingen utbildning, inget jobb, ingen villa, ingen vovve/katt, ingen pojkvänn/flickvänn. Inget hopp. Och jag känner mig jävligt skyldig för det. Fast det kanske är som dom säger, är man på botten så är enda vägen upp.

Inga kommentarer: