onsdag 29 april 2009

Utmattad

Är så fantastiskt trött idag, känner mig helt utmattad. Vet inte riktigt varför för jag sov ganska ok och så.

Det har varit mycket funderande idag. Och lite har jag n0g kommit fram till tror jag. Vi får väll se.

Snickeboa var brutalt trögt idag, ville mest bara sätta mig i ett hörn och bara vara.

Igår träffade jag pappa, vi var på skansen. Jättetrevligt och vi tittade till de små björnarna och de flesta andra djuren. Jag passade på att fråga lite om min släkt och han berättade en hel del. Både roligt och intressant.

Vi passerade Kungsträdgården på vägen tillbaka till centralen, alla körsbärsträden blommar, sååå vackert sååå vackert. Och i berzeli park blommar magnolian som bara den, fantastiskt vacker den med.

1 kommentar:

psykiatrin.blogg.se sa...

hejhej darling
Vi har lite diskussioner och sånt på G på bloggen så kom gärna in och säg din mening. Sen om du har mer citat eller din egen berättelse av psykiatrin så är du jättevälkommen! När du gör ett inlägg så skriv gärna din mejladress - den är bara synlig för mig! Om du har en diagnos som inte finns mer på diagnosbloggarna så säg till mig!
psykiatrin@hotmail.com
psykiatrin.blogg.se
Kram P!