söndag 5 april 2009

Fryser

Jag fryser så. Inte för att det är så kallt, eller ens kallare än vanligt. Men jag fryser så, innuti. Som om inte värmesystemet fungerar, som om all den energin jag har bara går till ångest.

I torsdags mådde jag ganska bra och efter terran som var ovanligt jobbig var jag liksom speedad. Smällen kom senare på kvällen, jag har aldrig mått så dåligt, så fysiskt. Skakade och mådde oerhört illa. Kräktes gång på gång trots att jag inte hade något att kräkas upp. Hur fan hantarar man sånt. Det höll i sig hela natten och hela fredagen. Fick inte ens i mig mina meds.

Det är fortfarande väldigt skakigt men ändå bättre, tror jag.

Har varit med om det en gång tidigare, men då trodde jag att det var för att jag höll på att bli sjuk eller kanske för att jag ätit något olämpligt. Men jag inser att det var samma då.

Så otroligt trött men jag kan inte sova, har ont i kroppen också.

Men jag tror att det blir bättre, jag hoppas att det blir bätttre.
Det måste bli bättre.

1 kommentar:

Peter sa...

Jobbigt vännen! Du som var så glad och positiv när vi pratade sist. Hoppas att det går över fort.

Kram