lördag 25 april 2009

Försök att vara

Jag gjorde ett försök att vara social idag, var på fika med några från ett forum. Dom var trevliga men jag känner mig som ett ufo, jag känner mig alltid som ett ufo. Och för tillfället ett groteskt fett ufo.

Antar att det är för att det är så varmt och alla springer omkring i sina korta kjolar och tighta toppar. Och så jag som en stor blobb i kläder jag hatar och jag ser allmänt risig ut.

Har verkligen hakat upp mig på hur äckligt fet jag är, har varit så i flera veckor nu. Jag verkligen äcklad.

Men visst, då är det väll bara att göra något åt det då.
För det borde ju inte vara såå jävla svårt, kan man tycka.
Varför är det det då?

För jag lyckas inte ta mig ut eller äta nyttigt.

Och det får mig att känna mig så misslyckad. Vilket gör att jag blir ännu hungrigare och ännu mindre vill visa mig ute. Så jag äter något för att dämpa hur dåligt jag mår och så mår jag ännu sämre för att jag ätit något.

Vafan!
Allvarligt?
Vad är det för fel på mig?

Inga kommentarer: