torsdag 1 januari 2009

seg dag

det är fortfarande tungt och jag har ätit för mycket sött så jag mår illa dessutom.

En vänn (?) anser sig ha sett något som inte hänt och verkar inte tro på mig när jag sa att så inte var fallet. Först så blev jag bara munter och förstod inte ens hur hon kunde fantiserat ihop något sånt men...

Hon verkade bli sur för att jag inte berättat "hemligheten" för henne. Och för att jag förnekar att det skulle ha hänt något.

Dessutom känns det förjävligt att dra ner någon annans namn i smutsen för något som inte hänt. Vafan tror hon egentligen, hur mycket får man skarva verkligheten? för att den ska leva upp till hennes fantasi.

Jag vet inte, känner mig nog mest bara ledsen.

Och vad har hon för bild av mig egentligen?
Tror hon inte jag har någon moral eller principer alls?

Det finns faktiskt saker jag inte skulle göra oavsett hur mycket jag skulle vilja.
Fast det kanske säger mer om henne och om vad hon tycker är ok, än om mig iof.

Inga kommentarer: