fredag 16 januari 2009

Effektiv idag

Idag har jag varit hos husläkaren, lever, njurar, socker och kolesterolet såg fint ut. Sen vart det en tripp till labbet för nya prover för jag är så brutalt trött, ska kolla blodvärden och lite annat och så sköldkörteln, för det var nått år den den kollades. Sen var jag på apoteket och hämtade piller, man måste ju passa på, mitt högkostnadskort går ut i slutet på månaden. Sen en sväng till Vällingby för att hämta en bok på bibblan som jag beställt och så passade jag på att handla på vägen hem.

Pust, nu är jag trött igen. Skulle lätt kunna somna nu, men jag ska försöka hålla mig vaken ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en riktigt kreativ dag må jag säga! Mycket gjort, och klockan är ju inte ens 12! :) Om du frågar mig så tycker jag att du har gjort dig förtjänt av en vilopuas på sängen. Bra jobbat!