fredag 20 februari 2015

På jobbet

Var sen som fan till jobbet men jag tog mig iväg i alla fall. Har sån ångest att jag har svårt att sitta still och kroppen värker.

Vet inte vad jag ska göra, har en läkartid på måndag men vad ska jag säga. Det finns inget de kan göra för att hjälpa mig. Det finns inget att göra mer än att vänta på om det vänder eller vänta på att ge upp helt.

Kroppen är helt ur form, fryser och svettas som fan. Har ont i hela kroppen av att den är så spänd. Kan inte sova mer än tre eller fyra timmar på raken. Konstant ångest. Har ont i munnen för jag biter ihop så hårt hela tiden, har dessutom en stor blåsa på tungan. Jag är inte hungrig och blir illamående om jag äter. Andas väldigt ytligt, måste medvetet ta djupa andetag med jämna mellanrum.I perioder kliar hela kroppen. Men värken är värst.

Lever i stort sätt på två alvedon och två ipren med jämna mellanrum. Konstigt att magen inte givit upp än. Men jag klarar inte av att ha ont också.

Inga kommentarer: